2018. sze 06.

Kérsz egy kis szexi és izgalmas levest?

írta: Hauke
Kérsz egy kis szexi és izgalmas levest?

Kicsit meghökkentem, mikor megláttam ezt a cikket:

szexi_leves.jpg

Ez most komoly?

Vagy csak nekem furcsa ez a két jelző egy leveshez?

Mindenesetre felkeltette a kíváncsiságomat, és elengedtem a fantáziámat, hogy vajon miből állhat egy "szexi és izgalmas leves".

Például kell hozzá csirkehús, meg betűtészta...

leves1.jpg

...aztán kellhet még néhány izgalmas hozzávaló, pl. fóka, vagy kutya!

leves2.jpg

A zöldség is eszembe jutott:

302feb55ee6d2f885b1567c254d8d1e9.jpg

...de az lehet, hogy inkább a "vicces leves" kategóriájába tartozik.

 

Aztán elolvastam az eredeti cikket is, de kicsit csalódás volt. A saját verzióm izgalmasabb volt! :)

Szólj hozzá

cikk leves vicces izgalmas szexi