2018. aug 06.

A régi cserép kálváriája

írta: Hauke
A régi cserép kálváriája

Dráma, 1 felvonásban

(Színdarab- és forgatókönyv írók, figyelem! Az alábbi dráma szerzői jogai eladók!)

 

 

Szereplők:

Vevő

Kivitelező

Partner telephely

Saját telephely (mi)

Gyár, területi képviselő

Gyár, ügyfélszolgálat

Gyár, szállítás

 

 

A Cserépgyár az egyik típusú cserepét megújította. Az új cserép másmilyen hullámú, mint a régi, de a neve ugyanaz maradt. Tájékoztatták a telephelyeket, hogy régit még lehet rendelni, a készlet erejéig.

 

A Vevő kiválasztotta a régi típusú cserepet, mert a főépületen is olyan van, a melléképületre ugyanolyat akart. Beszélt a Kivitelezővel, hogy milyen cserepet kér. A Kivitelező egyeztetett a Területi képviselővel, aki utánanézett, és szólt, hogy van még régi, lehet rendelni. Ez után a Kivitelező bement a Partner telephelyre, és megrendelte a cserepet. A Partner továbbította nekünk a rendelést, mert mi kezeljük az ő rendeléseit.

Leadtuk a gyárnak a megrendelést, és beleírtuk a megjegyzésbe, hogy mindenképpen régi cserepet vigyenek, mert pótlás lesz. Az Ügyfélszolgálat elküldte a visszaigazolást, hogy 2 hét múlva viszik a cserepet.

Pár nappal később a Kivitelező szólt a Partnernek, hogy módosítani kéne a szállítás dátumát. A Partner szólt nekünk, mi meg felhívtuk a Szállítást az időpont módosításához.

 

Ekkor ért minket az első meglepetés: a Szállítás közölte, hogy nincs is ilyen cserép már, nem fogják tudni kiszállítani. De hát kaptunk visszaigazolást! Az őket nem érdekli, beszéljünk az Ügyfélszolgálattal.

Felhívtuk az Ügyfélszolgálatot, hogyhogy visszaigazolták a rendelést, mikor nincs cserép. "Régi nincs, de új van!" válaszolták. Próbáltuk megértetni velük, hogy nem jó az új, mert pótlás lesz, de ezt bele is írtuk a megrendelésbe! Sajnálják, nem tudnak mit tenni.

Felhívtuk a Partnert, aki nem nagyon örült az egésznek. Felhívták a Területi képviselőt, hogy miért mondta, hogy van cserép, ha nincs.

Sajnálja, de mikor ő rákérdezett, akkor még volt. Hogy azóta elfogyott, azzal nem tud mit kezdeni. A Partner felhívta a Vevőt, elnézést kért, és elmagyarázta a helyzetet. A Vevő egyáltalán nem volt boldog, hiszen neki megígérték, hogy ugyanolyan lesz a melléképületen a cserép, mint a főépületen. Mondta, hogy még átgondolja mi legyen, és beszél a Kivitelezővel.

 

Később a Partner felhívott minket, hogy üzenetet kapott a Vevőtől, miszerint a Szállítás küldött neki egy sms-t, hogy másnap megkapja a cserepet; most akkor mi van??

Felhívtuk az Ügyfélszolgálatot, hogy miért küldtek ki sms-t, hogy megy a cserép, ha nincs. Ők nem tudják, hívjuk a Szállítást. Felhívtuk a Szállítást, ahol örömmel közölték, hogy sikerült fuvarost találni, aki holnap arrafelé szállít. Rákérdeztünk, hogy mi lesz az autón, hiszen azt mondták, hogy nincs a régi típusú cserépből. Ja, az tényleg nincs, de visznek újat.

 

Itt kezdtünk felrobbanni...

Igyekeztünk kedvesen és visszafogottan elmagyarázni, hogy ahogy már említettük egy párszor, véletlenül se vigyék ki az új cserepet, mert a vevő régit akar. Nyomatékosan megkértük a Szállítást, hogy ha már kiküldték az sms-t, hogy viszik a nem létező cserepet, most írjanak a Vevőnek egy újat, hogy bocs, téves.

 

Hívtuk a Partnert, hogy az sms sajnos tévesen ment ki, ne reménykedjen a régi cserépben. Viszont akkor nincs más hátra, mint kideríteni, hogy mit kér helyette? Kiderült, hogy időközben a Vevő külföldre utazott, jövő héten jön csak haza, akkor lehet egyeztetni vele.

 

Felhívtuk az Ügyfélszolgálatot, hogy fagyasszák egy kicsit a rendelést, amíg kiderül, hogy mit kér a Vevő. Jövő héten jelentkezünk. Oké.

 

Következő hét elején a Partner egyeztetett a Vevővel, aki rábólintott, hogy az új cserepet kapja.

Felhívtuk az Ügyfélszolgálatot, hogy vihetik az új típusú cserepet. Az ügyintéző közölte, hogy köszöni, hogy szóltunk, bár ez a rendelés már fuvarba van szervezve, holnap kiviszik.

 

Micsoda?? De hát kértük, hogy fagyasszák a rendelést, amíg nem szólunk vissza! Persze, neki is ide van írva, hogy eltolják a szállítást a következő hétre. De mi előző héten nem is ezt kértük!!

 

Az Ügyfélszolgálat nem értette, hogy mi a bajunk. Hiszen kéri a Vevő az új cserepet, és holnap meg is kapja.

Örülnünk kéne, hogy ilyen gyorsak és rugalmasak!

Szólj hozzá

ügyfélszolgálat dráma gyár kaposvár cserép szállítás munkahely tetőcserép