2018. júl 21.

Vicces beszólások a középiskolában

írta: Hauke
Vicces beszólások a középiskolában

Azt hiszem, a középiskolában én jártam a legidétlenebb osztályba...

Szinte minden órán volt valami vicces beszólás. Ezeket mindig leírtam a füzetbe, az órai jegyzet mellé (néhány tanár, aki ellenőrizte a füzeteket, jókat derült rajta). Később aztán összegyűjtöttem ezeket egy dokumentumba.

Ebből a gyűjteményből szemezgettem most egy párat:

 

 

 Tanárnő: Héphaisztosz a sánta kovácsisten. Mi az attribútuma?
András: Mankó.

Vivi: Fontos szerepet játszott a számmisztika. Például a hajó.
Tanár: Szerintem jó tanulók lennének, ha verhetnénk magukat.

Jessica: Nem éneklek! Fáj a torkom!
Tanár: Már előző héten is fájt. Úgy érzem, hülyére próbál venni!

Tanárnő: Mondjunk egy szívünknek kedves fémet!
Vass Ricsi: Vas!

Eszter (az óra közepén): De tanárnő! Most nem fizika óra van?

Tanárnő: Egyszer szeretnék tőled egy normális jelentést!
Zoli: Tanárnőnek normálisan jelentem…

Tanárnő: Mi a konfliktus? Imre!
Imi: Ami a tanárnő és köztem van.

András felakasztott embereket rajzol.
Tanárnő: Mit rajzolsz? Nyári élményt?

Tanár: Richárd! Hármas négyes között van!
Ricsi: Nekem elég a négyes!

Tanárnő: Amíg mi együtt itt vagyunk ebben az iskolában, egyszer szájon vágom!

Tanárnő: „Véres, szörnyű lakodalomba/Részegen indult a Gondolat”. Mit jelent ez?
Zoli: Kocsmaverekedés.

András: Én nem írok pótdolgozatot.
Tanár: Miért?
András: Mert a dolgozatom ötös lett.
Tanár: De hátha rontasz!

Tanár: Ők a legszimpatikusabbak nekünk. Legalábbis nekem, és innentől kezdve nektek is.

Tanárnő: Látsz sok nyugdíjas tanárt... egyem meg a szívüket... Kivéve a Husztiét. Nem utálom, csak… nem akarom a szívét!

Zoli: Tanárnő! Kérdezhetek valamit?
Tanárnő: Igen!
Zoli hátrafordul: Imi! Hoztad a CD-t?

Tanárnő: 12 évesen elkezdődik egy másfajta tanulási folyamat.
Zoli: A szenvedés.
Szólj hozzá

emlék vicces iskola beszólások