2018. jún 28.

Egyperces novella - Hír-érték

írta: Hauke
Egyperces novella - Hír-érték

(a novellában szereplő hírek mind valós eseményeken alapulnak)

media-newsagents-ad-advertised-advertisement-news-dpan872_low.jpg

 

A minap lementem a piacra, és láttam, hogy nyílt egy új stand. Közelebb mentem, és kiderült, hogy itt híreket lehet venni, kilóra. Arra gondoltam, kipróbálom.

- Jó napot, kérnék egy kiló híranyagot. Mit ajánl most?

- Jó napot! Milyen hírt szeretne? Száraz, szaftos, velős, nyers vagy sületlen...?

- Hmm. Még nem vásároltam itt. De a velős jól hangzik. Az milyen?

- Értem. Viszek belőle. Milyen a nyers?

- Hát, ez még sütve sem lenne jó. És milyen a száraz?

- Jaj, abból nem kérek. Nincs olyan, ami kicsit meg van fűszerezve?

- Na, ez jobb. Ebből is viszek.

- Tessék. Szaftosat nem visz? " Samu Papagésa hálószobatitkokat eregetett ki."

- Nem, köszönöm, az ilyet nem szeretem. De sületlenséget szívesen viszek!

- Jó lesz! Jól látom, hogy emészthetetlen híreket is árul?

- Igen. Ez most a legújabb: "Epikus launch trailert kapott a NieR" Furcsa, de van, aki ilyet kér.

- Érdekes, de asszem kihagyom. És mik ezek a nagy görögdinnyék?

- Azok a szenzációk. De azokat darabra adom, mert súlyuk nincs semmi. Például: "David és Victoria válik."

- Hmm, frissebb nincs?

- Jól van, egyet elviszek. Látom, vannak zöldségek is.

- Hát, ez nem annyira érdekel. Valami édesség nincs esetleg?

- De jó, ebből is kérek ötöt. Valamit innék is, ha lehet.

- Rendben, töltsön belőle!

- Még valamit esetleg?

- Nem köszönöm. Mennyivel tartozom?

- Összesen 20 perc idejét kérem.

- Tessék, itt van, az apró a magáé lehet.

 

Aztán hazamentem megemészteni a hallottakat.

Szólj hozzá

hírek novella vb piac saját zsiráf beckham mamagésa egyperces törvényjavaslat nier Dánielfy markle