2018. jún 22.

Az én közösségi hálóm

írta: Hauke
Az én közösségi hálóm

(Peter White)

"Uram, nekem nincs számítógépem, de meséltek nekem a Facebookról meg a Twitterről, ezért elhatároztam, hogy megpróbálok barátokat szerezni a való életben úgy, hogy azokat a módszereket alkalmazom, amiket mások a világhálón.

Minden nap lemegyek az utcára, és elmesélem a járókelőknek, hogy mit ettem éppen, hogy érzem magam, mit csináltam előző este, mivel töltöm majd a napom további részét.

Mutogatok nekik fotókat a feleségemről, a lányomról, a kutyámról, meg arról, hogy kertészkedem, nyaralok, vagy a medence szélén pihenek.

Emellett belehallgatok a többiek beszélgetéseibe, lájkolom őket, és elmondom nekik mindenféléről a véleményemet... akár érdekli őket, akár nem.

És működik! Már van négy követőm: két rendőr, egy szociális dolgozó, és egy pszichiáter."

Szólj hozzá

cikk vicces egyperces